Nog een week - Reisverslag uit IJmuiden, Nederland van Freek Wijker - WaarBenJij.nu Nog een week - Reisverslag uit IJmuiden, Nederland van Freek Wijker - WaarBenJij.nu

Nog een week

Blijf op de hoogte en volg Freek

22 Augustus 2012 | Nederland, IJmuiden

Ja over een week is het zover, dan vertrekken darwin en ik naar monaco lekker met de auto een roadtrip van 2 dagen. Ik begin nou wel zenuwachtig te worden, het komt ook allemaal steeds dichter bij.
Om natuurlijk iedereen op de hoogte te kunnen houden heb ik deze waarbenjij.nu aangemaakt. ik ga proberen om iedere vrijdag hier wat op te posten. (Ik hoop dat het allemaal gaat lukken met het internet)

Maarja ik ben nu bezig met de laatste puntjes op de I te zetten, moet nog een paar dingen regelen en dan is het spullen pakken. Voorlopig moet ik gewoon nog 4 dagen werken bij de golfbaan, zaterdag wordt me laatste dag bij de golfbaan en dan gaan we wel een borrel doen :P

Me auto is ook helmaal nagelopen er zitten nieuwe banden onder en ik heb de airco laten maken (gelukkig maar 2 dagen zonder airco moet ik niet hebben)

Nou ik zal wel weer een nieuw verhaal posten als ik aangekomen ben in monaco!!

  • 04 September 2012 - 21:08

    Anneke Lanting:

    Hoi Freek,

    Dat is nog eens een verhaal man, ik hoop voor je dat goed komt met je stage. Het zou toch wel erg zonde zijn. Ik zal voor je duimen. Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Freek

Actief sinds 22 Aug. 2012
Verslag gelezen: 285
Totaal aantal bezoekers 3114

Voorgaande reizen:

29 Augustus 2012 - 16 Januari 2013

Mijn Stage

Landen bezocht: